Over ons

“Creativity is intelligence having fun” – Albert Einstein – zit in het DNA van Personal Care concepts verweven.

Een multidisciplinair en enthousiast team begeleidt en realiseert ieder project van de eerste briefing of globaal idee tot bemonstering, de juiste keuze ten aanzien van structuur en geur, tot de verpakking en het artwork.

Ons klantenportfolio varieert van grote retailmerken tot lokale winkelmerken, farmaceutische ondernemingen tot startups of online winkels. De capaciteit kan van 1.000 tot 250.000 stuks. Waarbij we altijd een ding gemeen hebben met onze klanten: de ambitie om het allerhoogst haalbare resultaat te bereiken.

De onderneming werkt volgens de normen van ISO 22716;2006, een GMP standaard waarbij volgens vastgestelde protocollen en richtlijnen geproduceerd wordt en wat een waarborg is van de kwaliteit voor de klant. Expertise, de laatste trendinzichten en onderscheidend vermogen behoort ook tot onze DNA.

 

In een ontwikkelingstraject hechten wij veel waarde aan een respectvolle samenwerking, waarbij elke stap zorgvuldig wordt geëvalueerd. Van de eerste briefing tot bemonstering, een juiste keuze ten aanzien van structuur en geur, tot de verpakking en het artwork.

Met onze expertise, laatste trendinzichten en gezamenlijke ambitie zijn wij in staat om succesvolle en onderscheidende producten te leveren.

Onze klantenportfolio is zeer divers, van grote retailmerken tot lokale winkelmerken, variërend van 1.000 tot 100.000 stuks, van farmaceutische ondernemingen tot start ups in cosmetica of online winkels. Een ding hebben zij en wij gemeen, de ambitie om het allerhoogst haalbare uit onze mogelijkheden te halen.

 

Samen uw concept ontwikkelen?

Maak een afspraak